kedi-alex

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2010

Mitt tips mot förkylning och halsont!

Av Alexandra - 10 oktober 2010 20:19

Echinagard!


Man droppar i 20 droppar i ett glas med vatten och dricker det, varannan timme i 2 veckor.

Man ska alltså märka då, om det har blivit bättre eller inte.
Skaka flaskan först, innan ni droppar i glaset.
Poängen egentligen, är att man ska börja dricka det, innan man blir dunderförkyld,

för annars kanske det inte hjälper. Man ska  alltså börja ta, när man känner på sig att nåt är på gång.

Echinagard finns att köpa i vanliga butiker. Vet dock inte i alla.
Men ICA är en av dem i alla fall.

 

Om min beskrivning inte duger för er, eller om ni vill veta mer, så är det bara att googla!

 

 
 
Miccis

Miccis

11 oktober 2010 13:10

thnx sis! Jag blev riktigt nöjd faktiskt... fast jag gillar ju att göra om bloggen så får se hur länge det håller.^^

http://lifeofmicaela.blogg.se

 
Angelika V

Angelika V

25 oktober 2010 09:01

Gah, jag glömmer att köpa det där varje gång jag är på affären!

http://bluerainwicca.blogspot.com

Alexandra

25 oktober 2010 10:42

Slå på påminnelse på mobilen, eller skriv en lapp ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 30 april 2015 14:40

https://kedi90.wordpress.com/

Av Alexandra - 6 december 2014 23:30

Tänk att det är så mycket som kan hända på så kort tid. Innan jag åkte till Turkiet sist, så föll jag på kärleksbanan igen. Blev kär i världens underbaraste kille! Vi har haft kontakt på nätet under många år och kontakten nu under hösten blev allt ...

Av Alexandra - 17 november 2014 10:00

Tiden går alldeles för fort som vanligt och i morgon är det dags att åka hem till kalla Sverige igen! Jag har haft fantastiska dagar här nere. Mycket umgänge med Birgitta, Annsofi och hundarna. Strålande väder i stort sett hela tiden. I helg...

Av Alexandra - 14 november 2014 19:05

Idag passade jag Lucifer åt Annsofi, då hon skulle åka in till stan och få lilla Misty kasterad. Jag och Lucifer tog en kort promenad, sen så slöade vi i soffan tillsammans större delen av dagen.           ...

Av Alexandra - 10 november 2014 21:00

Lucifer i knät och Misty i soffan!  

Ovido - Quiz & Flashcards