kedi-alex

Alla inlägg under augusti 2011

Av Alexandra - 13 augusti 2011 19:28

Bjuder på tre st, ganska hyfsade videoklipp,

från några roliga stunder i Alanya!


 





110720



 


 




110730

(Undvik de äckliga paret, i bakgrunden!)


Av Alexandra - 6 augusti 2011 13:15

Hur har jag det just nu då?

Jo då. Är i Turkiet nu.

Åkte hit den 14:de juli. Åker hem nästa vecka!

Så snart är denna härliga semester över.

 Men det ska bli skönt att få komma hem också.

Saknar katterna, Pärlemor och mina kompisar.

Familjen är ju utspridd över hela Sverige,

så saknar inte dem mer än vanligt.


Blandade känslor just nu alltså...

 

Men det har jag alltid, innan vi åker hem härifrån.

Får väl försöka tänka på, hur bra jag har haft det här,

så jag har de bästa minnena med mig hem.


Nä, nu kommer jag inte på något mer att skriva.

Ska försöka göra något mer aktivt nu.

Typ, borsta tänderna!

 





 



Ha det!

Av Alexandra - 6 augusti 2011 12:30

Inte hemma. Inte här. Men någonstans. Vet inte vart. Vill bara fly.

Bort från allt. Allt det onda. En plats där jag kunde känna mig trygg.

En plats där jag kunde vara stark. Och inte ta något skit.

En plats där jag kunde vara accepterad och respekterad.

Där jag kunde känna mig glad, jämt.

Där folk jag älskar, inte försvinner.

Där jag aldig behöver känna mig ensam......

Skapa flashcards