kedi-alex

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Alexandra - 15 oktober 2010 21:01

  Tre bra saker som har hänt idag:

1. Kom upp i tid idag, fast jag var dötrött.

2. Det kommer lösa sig med någon form har sysselsättning åt mig snart.

3. Träffat Martin.



 Dåliga saker som har hänt idag:

1. Det har haglat.

2. Det har snöat.

3. Jag har varit trött hela dagen.



 


Tvättdags i morgon! Längtar inte.....

Av Alexandra - 15 oktober 2010 07:44

Våran granne har tydligen något problem med sin vattenkran inne i sitt badrum.

Vad det är, vet jag inte exakt, men i och med att det är något tok med de,

så tjuter kranen nåt så fruktansvärt varje gång vattnet sätts igång.

Har vaknat några gånger, tidigt på morgonen av det där ljudet.

Och pappa hör det där nästan varje morgon.

Men jag brukar ha turen att sova för det mesta, denna tidiga tid, men idag,

när jag var tvungen att gå upp tidigt, då hörde jag det där JÄVLA LJUDET igen!

Nu har det slutat, (för denna gången) tack och lov, men jag blir galen när jag får höra det!

Jag tål det inte, och jag vet inte snart, hur länge jag ska kunna behärska mitt humör, gällande det där!

   

Ovido - Quiz & Flashcards