kedi-alex

Alla inlägg den 1 augusti 2014

Av Alexandra - 1 augusti 2014 10:45

Jag och Angelika roar oss med att doppa fötterna i vatten och gör fotavtryck:



Roliga skyltar på båten:



Från bröllopet:

Bröllopsprogramet, menylistan, namnskylt för bordsplaceringen

och den röda lilla påsen var det riskorn i, som vi kastade på brudparet.


Av Alexandra - 1 augusti 2014 10:30

Dagen efter bröllopet:

Jag och Angelika tog en sister-time för oss själva och gick runt lite i stan.

Först gick vi och käkade på Mc´Donald's och "Kors i taket!" - min syrra gick in där frivilligt!

Det fanns tydligen vegitariska alternativ, som jag inte trodde existerade där inne.

 


Efter maten gick vi en sväng på stan.

Vi gick förbi en kinesisk restaurang, där vi hade ätit middag på i fredags.

Vi blev även ståendes inne på en liten Willys-butik, för det kom världens störtskur och åskoväder.

Efter det så klarnade det upp och blev fint till kvällen sen.


Innan vi gick tillbaka till båten, köpte vi choklad.

Jag upptäckte ett roligt märke på syrrans chokladkaka.



     

   

 



Skapa flashcards