kedi-alex

Alla inlägg den 6 juni 2014

Av Alexandra - 6 juni 2014 18:30

Vi börjar med den vackra katten Ozzy:
Han bor hemma hos kompisen Triss, men när jag fick hem Äställä, efter jag hade kommit hem ifrån Turkiet,

så ville Triss lämna Ozzy hos mig ett tag också.
Men det blev bara några dagar, för katterna funkade inte alls ihop.
Äställä kände sig inte trygg i sitt eget hem och bodde hela tiden inne i sovrummet.
Hon var väldigt deprimerad...
Men efter Ozzy hade försvunnit, så blev hon sig själv igen efter nån dag!


   

   


Senare kom syrran och katten Kitty på besök.

Hon och Äställä funkar mycket bättre ihop, även om de inte är överdrivet förtjusta i varandra.
Det var som vanligt trevligt och roligt att ha syrran här, fast det bara var några dagar.
Nästa gång får jag se till att åka hem till henne istället!


   

 


Sist men inte minst:
Jag och mamma var på gymmet i onsdags!
Vi hade matchande t-shirts på oss och vi var jätteduktiga!
Jag har fortfarande träningsvärk i magen. ;)
Ska försöka komma igång med träningen igen.
Jag känner att jag måste de, annars kan jag lika gärna gå ur medlemskapet...
När jag väl är där känner jag verkligen hur kul det är, för jag älskar när svetten bara rinner!

!!ADDICTED TO SWEAT!!


Ovido - Quiz & Flashcards