kedi-alex

Alla inlägg den 5 juni 2014

Av Alexandra - 5 juni 2014 21:00

Jisses va trött jag blev efter denna dag! Men nöjd är jag. Så in i helvete nöjd!
Var på Disponentparken idag och där har jag alltid samma arbetstider.
Det händer att jag jobbar över lite ibland, men idag jobbade jag lite mer än lite över!
Slutar 13.00 egentligen, men jag åkte inte hem förrän 16.30
Jag är inte alltid på topp när jag är där, men jag tycker ändå om att vara där och jag

Älskar människorna omkring mig!

Jag får en tillhörighet som jag inte trodde existerade och jag känner mig omtyckt.
Jag gillar dessutom att ha mycket att göra, för då tänker jag inte så mycket.

Idag var det väldigt mycket att göra och trots att vi inte blev klara med allt,

så kom vi väldigt långt och jag kände verkligen att jag gjorde mycket nytta! Kanondag helt enkelt!

 

Känner verkligen hur trött jag är nu, när jag är hemma och slappnar av.
Blir att lägga sig tidigt ikväll. Ska till Katthemmet i morgon,

trots att det är röd dag- National-dagen i morgon!

Vill sysselsätta mig så mycket som möjligt, så dagarna inte blir för jobbiga.

Skapa flashcards