kedi-alex

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Alexandra - 12 januari 2012 12:15

Skulle ha tränat i tisdags, och skulle ha tränat idag. Men har jag gjort det? Nej!

Går inte och lägger mig i tid kvällen innan, så jag är cptrött på morgonen

och orkar då inte masa mig iväg till gymmet.

Och inte nog med det. Jag fläskar i mig en jävla massa onyttigheter också,

så magen bara blir rundare å rundare. Fy fan alltså!

Jag säger åt mig själv varje dag att jag måste skärpa mig, men va hjälper det!

Tror inte en spark i arslet skulle få fart på mig ens!

Fan, fan, fan också!


Har i alla fall gjort iordning en nyttig soppa, som står på spisen nu.

Men om den blev bra eller ej, det är jag lite fundersam över...

Men det spelar ingen roll. Jag är tjock ändå.

Usch, usch, usch! Fy på mig!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards