kedi-alex

Direktlänk till inlägg 21 december 2011

Jahaja...

Av Alexandra - 21 december 2011 22:30

Ja, i morgon åker vi. Igen. Blir min andra jul/nyår i Turkiet. För pappa blir de det femte...

Femte året i rad till och med.


Har haft resfeber, och värre lär det bli när jag är på planet. Har blivit så jäkla flygrädd, den senaste tiden.

Så jävla löjligt! Även om de har en historia bakom, så är de ändå löjligt.

Har flygit nästan varje år, sen jag var tio liksom. Borde inte vara rädd. Men så är det.


Annars är jag väl glad. Egentligen. Fast just nu är det bara jobbigt. Vilket är jobbigt.

För jag vill vara glad. Men det kommer väl, när jag väl är där nere.

Antagligen. Förhoppningsvis.



Nä, god natt folket! Ska upp tidigt i morgon!

 
 
Angelika Ewenson

Angelika Ewenson

22 december 2011 00:17

Det går bra!
Ha så kul i Turkiet! :-D

http://avewenson.wordpress.com

 
Maria

Maria

22 december 2011 20:54

Ha det så skönt,fint väder hoppas jag oxå att ni får, god jul kram

http://blackwigs.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 30 april 2015 14:40

https://kedi90.wordpress.com/

Av Alexandra - 6 december 2014 23:30

Tänk att det är så mycket som kan hända på så kort tid. Innan jag åkte till Turkiet sist, så föll jag på kärleksbanan igen. Blev kär i världens underbaraste kille! Vi har haft kontakt på nätet under många år och kontakten nu under hösten blev allt ...

Av Alexandra - 17 november 2014 10:00

Tiden går alldeles för fort som vanligt och i morgon är det dags att åka hem till kalla Sverige igen! Jag har haft fantastiska dagar här nere. Mycket umgänge med Birgitta, Annsofi och hundarna. Strålande väder i stort sett hela tiden. I helg...

Av Alexandra - 14 november 2014 19:05

Idag passade jag Lucifer åt Annsofi, då hon skulle åka in till stan och få lilla Misty kasterad. Jag och Lucifer tog en kort promenad, sen så slöade vi i soffan tillsammans större delen av dagen.           ...

Av Alexandra - 10 november 2014 21:00

Lucifer i knät och Misty i soffan!  

Ovido - Quiz & Flashcards