kedi-alex

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2011

Kanske är dags för en uppdatering?

Av Alexandra - 6 augusti 2011 13:15

Hur har jag det just nu då?

Jo då. Är i Turkiet nu.

Åkte hit den 14:de juli. Åker hem nästa vecka!

Så snart är denna härliga semester över.

 Men det ska bli skönt att få komma hem också.

Saknar katterna, Pärlemor och mina kompisar.

Familjen är ju utspridd över hela Sverige,

så saknar inte dem mer än vanligt.


Blandade känslor just nu alltså...

 

Men det har jag alltid, innan vi åker hem härifrån.

Får väl försöka tänka på, hur bra jag har haft det här,

så jag har de bästa minnena med mig hem.


Nä, nu kommer jag inte på något mer att skriva.

Ska försöka göra något mer aktivt nu.

Typ, borsta tänderna!

 





 



Ha det!

 
 
Angelika

Angelika

8 augusti 2011 09:22

Ja, jag lägger bara till din blog på bloglovin, så ser jag tydligt vilka inlägg som är olästa :-)

Låter som du har det bra iaf, även om du känner dig kluven.
Det är ju lite så med tankar, de drar åt olika håll hela tiden.

Kram på dig!

http://angelikavaalaewenson.wordpress.com

 
Ingen bild

Anna Malm

11 augusti 2011 21:01

Jag tyckte också det var lite jobbigt att åka hem, men väl hemma kändes det ändå rätt bra. Kommer ju tillbaka om några månader:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 30 april 2015 14:40

https://kedi90.wordpress.com/

Av Alexandra - 6 december 2014 23:30

Tänk att det är så mycket som kan hända på så kort tid. Innan jag åkte till Turkiet sist, så föll jag på kärleksbanan igen. Blev kär i världens underbaraste kille! Vi har haft kontakt på nätet under många år och kontakten nu under hösten blev allt ...

Av Alexandra - 17 november 2014 10:00

Tiden går alldeles för fort som vanligt och i morgon är det dags att åka hem till kalla Sverige igen! Jag har haft fantastiska dagar här nere. Mycket umgänge med Birgitta, Annsofi och hundarna. Strålande väder i stort sett hela tiden. I helg...

Av Alexandra - 14 november 2014 19:05

Idag passade jag Lucifer åt Annsofi, då hon skulle åka in till stan och få lilla Misty kasterad. Jag och Lucifer tog en kort promenad, sen så slöade vi i soffan tillsammans större delen av dagen.           ...

Av Alexandra - 10 november 2014 21:00

Lucifer i knät och Misty i soffan!  

Skapa flashcards