kedi-alex

Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

Om ni känner fört...

Av Alexandra - 22 maj 2011 20:00

... så är det bara å svara!  


 


Vilken/Vilka godisar skulle du ge mig?


Choklad : Du är min!<3
Lakrits : Du är min vän :D
Sockerbitar: Du är fett söt (: <3
Bilar : Du är en sann vän <3
Tuggummi : Jag saknar dej <3
Geléhallon : Dig kan man lita på!
Polkagrisar : Du är min bästavän <3
Kola : Ja känner dig inte så bra :(
Svampar :
 
Jag älskar dej <3
Geléhjärtan :
 
Jag önskar jag var tsm med dig <33
Nappar :
 
Jag vill bli tsm me dig <3
Ormar : Jag vill slingra mig runt dig och strula med dig <3
Hall onbåtar : Jag skulle vilja hångla med dig ;)
Vit Choklad :
 
Jag vill kyssa dig på munnen
Kolasnören : Jag gillar dig mer än som en vän

 
 
Angelika

Angelika

25 maj 2011 23:32

Tuggummin, geléhallon och svampar! :-)

http://angelikavaalaewenson.wordpress.com

Alexandra

27 maj 2011 02:54

♥♥ :)

 
Ingen bild

Roger Pettersson

31 maj 2011 21:30

Lakrits, Sockerbitar, Bilar, Tuggummi, Geléhallon, Polkagrisar, Ormar, Hall onbåtar, Vit Choklad.

inte bli förvånad ;)
kram
finns på mobilen:)<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 30 april 2015 14:40

https://kedi90.wordpress.com/

Av Alexandra - 6 december 2014 23:30

Tänk att det är så mycket som kan hända på så kort tid. Innan jag åkte till Turkiet sist, så föll jag på kärleksbanan igen. Blev kär i världens underbaraste kille! Vi har haft kontakt på nätet under många år och kontakten nu under hösten blev allt ...

Av Alexandra - 17 november 2014 10:00

Tiden går alldeles för fort som vanligt och i morgon är det dags att åka hem till kalla Sverige igen! Jag har haft fantastiska dagar här nere. Mycket umgänge med Birgitta, Annsofi och hundarna. Strålande väder i stort sett hela tiden. I helg...

Av Alexandra - 14 november 2014 19:05

Idag passade jag Lucifer åt Annsofi, då hon skulle åka in till stan och få lilla Misty kasterad. Jag och Lucifer tog en kort promenad, sen så slöade vi i soffan tillsammans större delen av dagen.           ...

Av Alexandra - 10 november 2014 21:00

Lucifer i knät och Misty i soffan!  

Skapa flashcards