kedi-alex

Alla inlägg under februari 2011

Av Alexandra - 7 februari 2011 19:16

Lägenheten, som jag och pappa ska flytta till!

Fint va?!  

  


(110128)

     

                                                 

 







Nä.... nästan hela skiten ska rivas ut! Jag och pappa började lite:

(110130)


    

 


Tog även nya bilder på mitt rum, som ja tyckte blev bättre, än de förra:

   


Vi gjorde även ren vindsförrådet, för förra ägaren hade inte gjort de :/

Vi hittade fina getingbon, en slägga utan skaft, samt grejjer som förra ägaren hade lämnat kvar.


   

 

Av Alexandra - 5 februari 2011 20:45

 Det var fullt i torkskåpet nere i torkrummet, så pappa tog upp sin tröja till lägenheten istället, för att torka den. Och de skulle ju gå bra, eftersom det är sånt material i den, så den torkar ganska fort.

Men pappa tyckte den skulle vara nära ett element också, så han hängde upp sin tröja på detta vis.

NORMALT?! 

 

 

Men det funkade jättebra, lovar!

Av Alexandra - 1 februari 2011 20:15

Körde mitt första pass på Må Bättre idag, efter flera månaders uppehåll!

Kändes riktigt skönt!  

Zumban var jätterolig, fast det var  jäkligt svårt.

Första gången jag körde den riktiga. Förut var det bara lite grundsteg.

Har bokat en plats till i morgon förmiddag också. Jag hoppas att jag orkar gå på den!

Ovido - Quiz & Flashcards