kedi-alex

Direktlänk till inlägg 9 januari 2011

Linköping

Av Alexandra - 9 januari 2011 14:30

101225

 

Kaspian och mormor, har byggt ett hus av Kaspians leksaksklossar ,som han fick i julklapp.


 



Jag bygger också ett hus.

Eller rättare sagt, två hus, med olika sorts klossar.

Det var kul  

   



Tog en närmare bild på Bultbrädan också,

som Kaspian fick av mig och pappa.




Syrran kör Yoga, med Kaspian omkring sig.

            

         



101226


Skrållan och Kitty, tittar insentivt ut genom fönstret.

Och jämrar sig olyckligt, för att de inte kan komma åt änderna på grannens tomt.  

           


De vackra och söta små pälsbollarna!  


            



Tog kort på en julstjärna, som satt i granen.

 



Ljuset från en golvlampa, fick ett så fint sken, på väggen.


   



Kaspian fick nåt ryck, och var helvild i soffan.  

 

     

 



101229

 

Kaspian bäddar ner sina gosédjur och sin docka på syrrans ben.  

   



Sötbild, på Skråll!



101230

 

Lite fler bilder på de gulliga änderna!  

      



Något mindre lyckade, Kaspian-bilder.  

 

   

 



Fler bilder på SÖT-katterna!

  

             

 



101231

 

Så här vacker gjorde syrran mig i håret, på nyår!

Tyvär, så hade jag glömt klänningen, jag skulle ha på nyår, hos mamma. 

 


Så nyttiga, var jag, syrran och Jocke på nyår!  

  




Japp! Det var min jul och nyår i Linköping, som jag hade att erbjuda!

Det blir mer uppdatering om veckan, som har gått!


Ha det!  

 
 
Maria

Maria

9 januari 2011 17:23

fina bilder! ni ser ut att ha haft kul!!:)

http://blackwings.bloggplatsen.se

Alexandra

9 januari 2011 17:37

Ja då, förutom att man blev sjuk :/
Men men... de gick ändå ^^

 
Ingen bild

mamma

12 januari 2011 14:14

så var ännu en jul över
kaspian stortrivdes med mat gODIS OCH FRAMFÖRALLT MYCKET UPPMÄRKSAMHET

 
Angelika V

Angelika V

15 januari 2011 00:51

Härliga bilder det blev! Roligt att ha dig här :-D

http://tikablogg.wordpress.com

 
Ingen bild

Lina

17 januari 2011 20:43

Pärlemor... praktiserar du där? Där jobbar ju min förra lärare Kerry Grevås

Alexandra

18 januari 2011 18:32

Jepp, ja började där i november tror ja.

Oki. Ja, han är där ibland, när Eva inte är där. Jag har träffat honom. Han är schyst :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 30 april 2015 14:40

https://kedi90.wordpress.com/

Av Alexandra - 6 december 2014 23:30

Tänk att det är så mycket som kan hända på så kort tid. Innan jag åkte till Turkiet sist, så föll jag på kärleksbanan igen. Blev kär i världens underbaraste kille! Vi har haft kontakt på nätet under många år och kontakten nu under hösten blev allt ...

Av Alexandra - 17 november 2014 10:00

Tiden går alldeles för fort som vanligt och i morgon är det dags att åka hem till kalla Sverige igen! Jag har haft fantastiska dagar här nere. Mycket umgänge med Birgitta, Annsofi och hundarna. Strålande väder i stort sett hela tiden. I helg...

Av Alexandra - 14 november 2014 19:05

Idag passade jag Lucifer åt Annsofi, då hon skulle åka in till stan och få lilla Misty kasterad. Jag och Lucifer tog en kort promenad, sen så slöade vi i soffan tillsammans större delen av dagen.           ...

Av Alexandra - 10 november 2014 21:00

Lucifer i knät och Misty i soffan!  

Ovido - Quiz & Flashcards