kedi-alex

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Alexandra - 11 augusti 2010 21:51

Filmen var bra. Romantik, som det är i de flesta Disneyfilmer och så humor på det.

Dock lite för mycket musik. Och tätt inpå varandra. Men annars, jättebra!

Av Alexandra - 11 augusti 2010 19:00

Träffat min psykolog idag. Kändes skönt! Behövde prata av mig lite, fast jag mår relativt bra just nu.

Vi pratade om framtiden. Det brukar vi i för sig göra, men idag var det lite speciellt. Väldigt personligt.

Det behövdes verkligen och jag tror och hoppas att det blir som jag drömmer om att få göra just nu.

Det kommer kanske att ta tid, men bara det kommer igång, så kan jag vänta.

Huvudsaken är att det blir bra i slutändan!  


Lånade Princess and the Frog utav Hanna i måndags, som jag tänkte kolla på nu.

Jag hoppas den är lika bra, som det sägs!


Ovido - Quiz & Flashcards