kedi-alex

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Alexandra - 20 juli 2010 22:00

Tio par trosor för 75 kr, det är inte dåligt!

Supersöta, supersnygga, jag är riktigt lycklig just nu! 

Vi var inne i stan, tog ut pengar, åt på Mc'Donalds

och gick lite längst stora vägen och kollade på lite grejs.

Pappa hittade en plånbok för 25:-, lyckat!

Sedan tog vi en buss och åkte till METRO,

(är som ICA-MAXI, fast mycket större. IKEA är de kanske mer likt)

och där hittade jag mina älskade trosor! 

Av Alexandra - 20 juli 2010 12:45

Blev såklart röd, som en gris igår, så fick sova med youghurt i natt.

(Inte så äckligt som de låter)

Det är grymt effektivt, så är inte alls lika röd längre. Och framför allt: Det svider inte längre!

Däremot tog detta på mitt humör, så solar inte något idag. Kanske i morgon, men då MÅSTE jag ta det lugnt!

Aja... tänker vara lite depp ett tag, men till kvällen ska jag vara glad!

Inte för att jag ska göra något särkilt då,jag vet överhuvudtaget inte vad jag ska göra.

Men glad ska jag vara ändå, bestämmer jag nu!


Nu ska jag trösta mig med en glass, sen ska jag och pappa in till stan.

Ovido - Quiz & Flashcards