kedi-alex

Direktlänk till inlägg 28 juni 2010

God kväll!

Av Alexandra - 28 juni 2010 21:27

Har pysslat som bara den med toppbilden på bloggen idag!

Trodde ett tag att jag aldrig skulle bli nöjd, men fick ett ganska lyckat resultat till slut!

Så nu sitter den där, men känner jag mig själv rätt kommer jag att vilja byta snart igen.

Men har faktiskt inte bara suttit vid datorn idag. Har varit ute på långpromenad med kameran.

Rätt så varmt, kan påpekas! Gick först till Gammelgården och kollade om fåren var ute, och det var dem!

Fick lite bilder på dem, men nå sociala var de inte. Tuggade mest i sig gräs, de gluppska sakerna.  

Gick sedan vidare uppåt skogen, runt Marnässtjärn. Var sjukt längesedan jag gick där sist,

så det var kul att gå där igen! Jag minns att jag och syrran gick väldigt mycket i den skogen när vi var yngre.

Syrran gick där väldigt mycket själv också, så hon kunde skogen utan och innan.

Det var jättekul att vara där och leka, och jag minns att vi kallade ett ställe, där det bara var björkar,

för Björkskogen och ett annat ställe med en massa döda träd för Trollskogen.

Och så sprang vi runt där och lekte. Jag undrar om syrran minns det också...


Ja, det blev ju lite bilder i dag då.

Tänkte att jag skulle ladda upp några här, i fall det skulle roa någon annan mig själv.


       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 30 april 2015 14:40

https://kedi90.wordpress.com/

Av Alexandra - 6 december 2014 23:30

Tänk att det är så mycket som kan hända på så kort tid. Innan jag åkte till Turkiet sist, så föll jag på kärleksbanan igen. Blev kär i världens underbaraste kille! Vi har haft kontakt på nätet under många år och kontakten nu under hösten blev allt ...

Av Alexandra - 17 november 2014 10:00

Tiden går alldeles för fort som vanligt och i morgon är det dags att åka hem till kalla Sverige igen! Jag har haft fantastiska dagar här nere. Mycket umgänge med Birgitta, Annsofi och hundarna. Strålande väder i stort sett hela tiden. I helg...

Av Alexandra - 14 november 2014 19:05

Idag passade jag Lucifer åt Annsofi, då hon skulle åka in till stan och få lilla Misty kasterad. Jag och Lucifer tog en kort promenad, sen så slöade vi i soffan tillsammans större delen av dagen.           ...

Av Alexandra - 10 november 2014 21:00

Lucifer i knät och Misty i soffan!  

Skapa flashcards